Pisces Brothers | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #12

  Դիտումներ 665,842

King and the Sting

Տարի առաջ

To submit to the show email kingandthesting@gmail.com
In the subject line, specify whether your submission is King It or Sting It, Debate Club, Rip My Drip, Relationship Advice, or Flaunt My Aunt. In the body of the email, include the attachment, your name, where you’re from, and in the case of Flaunt My Aunt, the name of your relative.
It's Theo's birthday and Brendan's birth week. The guys talk Kratom crust pizza, hot dog nips, Lester Holt lips, Chick-fil-A vs In-N-Out, creatine doughnuts, sweet noodle Cat, guys rockin' wigs, Chinese spies, bad bitch Mother Nature and much more!
Twillory - www.twillory.com/KATS

Մեկնաբանություններ
Dalé Sucio
Dalé Sucio 9 օր առաջ
The synchronized mmmmmm had me crying 😂😂😂
wannabepro
wannabepro Ամիս առաջ
LOL that Olly guy reminds me of puri-puri prisoner from one punch man
Wastfulsmile Gaming
Wastfulsmile Gaming Ամիս առաջ
I’m tryna watch weight swap
Clay Wilson
Clay Wilson Ամիս առաջ
11:16 wtf???
Pill Pusher
Pill Pusher Ամիս առաջ
Eh idk.. .I was just upset and ended up jerkin off. Theo is effin gold
mighty mighty
mighty mighty Ամիս առաջ
Get ur life together
Charlitooo1
Charlitooo1 Ամիս առաջ
You lost me at wendys is better than in n out .
Spencer McMurdo
Spencer McMurdo 2 ամիս առաջ
"I'm a shark and you're a sick salmon"
awarelephant
awarelephant 2 ամիս առաջ
lol Theo has no memory its hilarious
Sujan Bista
Sujan Bista 2 ամիս առաջ
Nobody: brendan: P P P!!! 32:00
pablo Escobar
pablo Escobar 3 ամիս առաջ
Don't say anything about in&out im on you
Pentecost
Pentecost 4 ամիս առաջ
Need some good vibes so going thru reruns. 13:40. "Yall drove a shopping cart into an embankment an woke up in fuckin Narnia bruh" LMAO that whole JK bit Theo was just rippin
Terry Crowley
Terry Crowley 4 ամիս առաջ
Chic-fil-a is loaded with msg.
KAM KAW
KAM KAW 4 ամիս առաջ
12:04 twigs🤣🤣🤣
Robert Merritt
Robert Merritt 4 ամիս առաջ
26:09 penis/nipple debate hahahahahah
Graphics
Graphics 5 ամիս առաջ
@6:00 how to get friend? :/
AKG Williams
AKG Williams 5 ամիս առաջ
Shoutout Charlotte Douglas International Airport bruh
Colleen Rodman
Colleen Rodman 5 ամիս առաջ
I'm dyin... Theo..."but that's cause I had a fever recently" gang gang
srt5musik
srt5musik 7 ամիս առաջ
Tom's Netflix has no respect for this whatsoever lol
Martha Montes—La Douglasss
Martha Montes—La Douglasss 7 ամիս առաջ
No bulshit!
smokeyplays
smokeyplays 7 ամիս առաջ
THIS SHOW IS FOR STONERS!!!!!!!!!!!! LIKE WHAT THE FK GOIN ON BUT IM LAUGHING MY AASSS OFF
Paul Haney
Paul Haney 7 ամիս առաջ
Pisces for the win, March 7th here
The Outdoor Dude
The Outdoor Dude 7 ամիս առաջ
Snow day in upstate New York consists of -20° or lower. Or 1 inch per hour of snow with at least 6-10 fresh inches already on the ground. No F's given by our superintendents.
Dave McClung
Dave McClung 8 ամիս առաջ
“That’s when I throw that frisbee...” - Theo
Ana Loyzaga
Ana Loyzaga 8 ամիս առաջ
This show gets me thru my corporate job
Byron Marquez
Byron Marquez 8 ամիս առաջ
Yo 30+ cool points for Brendan knowing about Metal Gear Solid
E Bell
E Bell 8 ամիս առաջ
There is no need to say gang gang, buzz buzz when people call in. It doesn’t even make sense. It’s FUCKING DUMB
Matt Garrett
Matt Garrett 8 ամիս առաջ
Pisces Brothers! fed 2 4.
Zachary Sova
Zachary Sova 8 ամիս առաջ
American Hustle was a good movie hahaha
Timothy Manlapaz
Timothy Manlapaz 8 ամիս առաջ
dont fucken touch me...not even on my birthday - Theo hahahahahah and btw Brendan's liver and kidneys are probably shot...drink some water before you die.. gang gang, buzz buzz
Wyatt Earb
Wyatt Earb 8 ամիս առաջ
I like Schuab .I listen to his podcast and think "Oh I could do that shit"
Max Brand
Max Brand 9 ամիս առաջ
Theo and I have the same b-day. :)
Ramona Barocio
Ramona Barocio 9 ամիս առաջ
12 year waiting line in reincarnation holding tank. Estoy muerta 😂😭😢
Ramona Barocio
Ramona Barocio 9 ամիս առաջ
Head to heaven on the ice slope 😂😂
Ishmael Primeaux
Ishmael Primeaux 9 ամիս առաջ
Finding this show is like finding a wonderful, wonderful drug.
Barry Kitchen
Barry Kitchen 10 ամիս առաջ
March 8th here , my oldest son is the 13th. , Sister is the 14th . My Aunt is on the 23rd . Also think I have two cousins. Crazy month . Definitely $400-$500 spent . Gotta stop that shit though . I usually get free advice . So it's definitely one sided . Not that it's a bad thing
J. Lopez
J. Lopez 10 ամիս առաջ
👍😂😂
Dylan Webster
Dylan Webster 10 ամիս առաջ
“I don’t know if she lost the weight but the kid picked it up”😂💀
138
138 10 ամիս առաջ
51:08 PROOF THAT BRENDAN CAN PRONOUNCE "EVERY" NORMAL
Ryan G
Ryan G 10 ամիս առաջ
Brendan: “maybe he wants that deadlift and suck, that’s what they do at the 24 hour fitness in West Hollywood. It’s a package you pay for” lmao straight face too 😂😂
marco pinedo
marco pinedo 10 ամիս առաջ
In N Out has racist cheeseburgers lol
waitinroom
waitinroom 11 ամիս առաջ
theo's the type of guy to buy a birthday party hat for his bday but leaves the tag on so he can return it the next day.
J B
J B 11 ամիս առաջ
I just realised the tag is still on Theo's hat! 🤣
General Hobbies
General Hobbies 11 ամիս առաջ
Chic Fil A secret ingredient is pickle juice in this seasoning or breading
Ethan Kakac
Ethan Kakac 11 ամիս առաջ
"Id put it in her mione" lmao
jason martin
jason martin Տարի առաջ
aunt Chloe looks super fake haha. she looks like a doll
tjo
tjo Տարի առաջ
I'm the only human on earth who does not think Theo is funny.
Shipwreck Hubbard
Shipwreck Hubbard Տարի առաջ
Black lives matters in San Francisco is now changing there name 2 the feces brothers.
Rochester Tommy
Rochester Tommy Տարի առաջ
Brendan “Get her a nap” lmao..... hate on Brendan all u want he keeps up with these seasoned comedians
Nati Daddy
Nati Daddy Տարի առաջ
Theo looks like the guy selling merchandise at every race track i ever been to
MarlowWhere
MarlowWhere Տարի առաջ
Theo looks like he's in the slytherin of ECPI.
Scylla Medina
Scylla Medina Տարի առաջ
that pink sweater got a little bit of callen still left in it
ed lopez
ed lopez Տարի առաջ
Yo that buff guy did yall notice those were fake leg tattoos?
MobyDickHead
MobyDickHead Տարի առաջ
Theo's hair cut is only 8$s, but renting a time machine for an hour is expensive AF.
Taylor Cox
Taylor Cox Տարի առաջ
THEO YOU ARE SO RIGHT ABOUT NATURE AND HOW BEAUTIFUL IT IS
Rami 444
Rami 444 Տարի առաջ
Brendan “wait to be feeded” Schaub. In all honesty though I love the guy even more because he is successful despite so many shortcomings
Weston Gerken
Weston Gerken Տարի առաջ
“Have you ever had gumbo in New Orleans?” “Uh... Yeah.” Did you think about that question? Like at all.
Dwight and Connor
Dwight and Connor Տարի առաջ
props for RHCP reference lol
tacotortillatejano
tacotortillatejano Տարի առաջ
Cats Filipino? I got all the adobo over here lemme know
Sohn Cotte
Sohn Cotte Տարի առաջ
luke perrys son is a pro wrestler named jungle boy
Jesse Rains
Jesse Rains Տարի առաջ
Brandon you need batteries that's lights Lowe's son
SCHMID SCHMID
SCHMID SCHMID Տարի առաջ
15:00 (In reference to) "Santana - Into the Night" with the Nickelback bloke is a great song and tune :)
Booby Smalls
Booby Smalls Տարի առաջ
In N out is so overhyped
RJ
RJ Տարի առաջ
Theo is like the undercity King of the Hill. He likes to sell cocaine and cocaine accessories.
CG Mastar
CG Mastar Տարի առաջ
Aunt Mariah Goddamn!
Eduardo Castro
Eduardo Castro Տարի առաջ
@40:16 Bangladeshi Hitters
The R. EightyOne
The R. EightyOne Տարի առաջ
When Theo says "..and I'll say this" get ready for some dumb shit lol
Aaron s
Aaron s Տարի առաջ
Pisces bros 😎🤣
Tamarama
Tamarama Տարի առաջ
Is Brendan married? If so, his lady is either a pushover or oblivious. Theo would by far be a better choice in a man. Much more appreciative and respectful. Of everything but on this subject, ladies and relationships in general. I "heart" Theo!
Tamarama
Tamarama Տարի առաջ
Dimes with Chimes dude is Scottish (Welsh at the very least). Geez! You guys are so American!
Kero Kapsalis
Kero Kapsalis Տարի առաջ
Theo looks like Billy Ray Cyrus with aids.
MaLTiSSe
MaLTiSSe Տարի առաջ
Wendy's is better than in n out. Wtf Theo you low key missed your meetings and hitting that lightbulb pipe doggy.
RoKn ROLLeR
RoKn ROLLeR Տարի առաջ
Nah, Fat fake asses and lips is to far, That Brazilian culture is not only toxic and bad for society like anything that normalizes poisoning yourself and probably shortening your life somewhat... but also looks kinda stupid and deformed unless it's very subtle, but most of it isn't and will age terribly....
ZchryPlys
ZchryPlys Տարի առաջ
I’d love to have a casual conversation with these boys. Good peoples.
Colton Decker
Colton Decker Տարի առաջ
I love how theo always try to guess the peoples name after he forgot and is totally off 😂
Diddy Bitechu
Diddy Bitechu Տարի առաջ
Pisces!
Joseph Walker
Joseph Walker Տարի առաջ
Theo looks like the guy that was turned away by the Manson family
Callum Brown
Callum Brown Տարի առաջ
I'm a shark and you're a sick salmon 🤣🤣
Stephanie
Stephanie Տարի առաջ
jown cloud
Jake Golliher
Jake Golliher Տարի առաջ
When's your birthday bro? :0
Marsha Montgomery
Marsha Montgomery Տարի առաջ
You couldn’t pay me enough to say “buzz buzz” that shit suppppperrr cringe and forced as fuck. Lmao
Joe
Joe Տարի առաջ
“A lot of the sandwiches look racist in that white bag” ..... “ that burger is looking for brothers in ur neighborhood and that shit needs to stop”. ..... dead 💀 🤣🤣 This is by far the best podcast out there. And best duo. And I hated Brendan. But in this he works. Theo is jus a genius. So natural
dominic gomez
dominic gomez Տարի առաջ
Aha
Charles Xavier
Charles Xavier Տարի առաջ
Theo's the man schaub fuckin sucks
Matthew K
Matthew K Տարի առաջ
Your foray into those commercials are smooth AF
Charles Xavier
Charles Xavier Տարի առաջ
Dudes gotta stop doin 8 different podcasts you're saturatin the market Makin shit lame
Amanda G.
Amanda G. Տարի առաջ
1 hr and 11 min of looking at a pricetag/barcode
blackeyedbastard
blackeyedbastard Տարի առաջ
The price tag on Theo’s bday cone 🤣🤣🤣
B Bergdale
B Bergdale Տարի առաջ
Theo "what are we talking about?" Von
No name
No name Տարի առաջ
Lol the intro is so cute
Steve, Oh A-Whoa
Steve, Oh A-Whoa Տարի առաջ
Theo looks like hes about to skin something (or somebody) ganggang
Isaiah Meredith
Isaiah Meredith Տարի առաջ
bruh your videos are great man just started watching but I appreciate your unique style business in the front party in the back bruh
C H
C H Տարի առաջ
Brendan is definitely Gay Gay Buzz Buzz AF!
dolo mode
dolo mode Տարի առաջ
I'm still waiting for that Pisces Bros Pies truck to come to my area
Jordishima
Jordishima Տարի առաջ
RIP Harry Conforto Drove a shopping cart into an embankment and ended up in Narnia
Mikael Lugo
Mikael Lugo Տարի առաջ
Lots of lizards
Science Fiction
Science Fiction Տարի առաջ
Brandan Scab looks like he put too much make up on in this episode.
Alex Levi-Ellis
Alex Levi-Ellis Տարի առաջ
Brendan Schaub vs Schrendan Baub
Bug King
Bug King Տարի առաջ
“That’s a Las Vegas accent” dudes, he’s Scottish
Roland Deschain
Roland Deschain Տարի առաջ
I know right brendan thought he was from Dublin wtf 😂
Auzzie Keyz
Auzzie Keyz Տարի առաջ
Happy birthday rat king !!!
Neverland Ranchers | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #13
1:15:18
Carrey vs. Sandler | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #11
1:16:07
Among Us But Its A Reality Show 3
8:33
Laugh Over Life
Դիտումներ 1.9մլն
I Uber’d People And Let Them Keep The Car
14:11
MrBeast
Դիտումներ 11մլն
TWICE "I CAN'T STOP ME" M/V Platform Teaser
0:17
JYP Entertainment
Դիտումներ 13մլն
Secondhand CTE | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #15
1:06:45
King and the Sting
Դիտումներ 571հզր
The Mile High Dump | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #16
1:05:26
Teddy Rubskins | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #9
1:15:35
King and the Sting
Դիտումներ 595հզր
Black Widow in White Face | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #20
1:08:23
Cock Eye View | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #14
1:03:34
King and the Sting
Դիտումներ 532հզր
Rocky vs. Rambo | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #10
1:15:17
King and the Sting
Դիտումներ 564հզր
Grateful Bread | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #56
1:18:03
King and the Sting
Դիտումներ 600հզր
Pirate Theo | King and the Sting w/ Theo Von & Brendan Schaub #7
1:20:10
King and the Sting
Դիտումներ 642հզր
Among Us But Its A Reality Show 3
8:33
Laugh Over Life
Դիտումներ 1.9մլն
I Uber’d People And Let Them Keep The Car
14:11
MrBeast
Դիտումներ 11մլն
TWICE "I CAN'T STOP ME" M/V Platform Teaser
0:17
JYP Entertainment
Դիտումներ 13մլն
Tempo - Loco Los Dejo (Video Oficial)
3:19
Rimas Music
Դիտումներ 1.2մլն
I Uber’d People And Let Them Keep The Car
14:11
MrBeast
Դիտումներ 11մլն
Adele Monologue - SNL
3:56
Saturday Night Live
Դիտումներ 1.9մլն
Event 7 - Snatch Speed Triple - 2020 CrossFit Games
53:56
CrossFit Games
Դիտումներ 777հզր
Khabib Nurmagomedov Announces Retirement | UFC 254
5:31
UFC - Ultimate Fighting Championship
Դիտումներ 11մլն
Harry Styles - Golden (Official Video Teaser)
0:16
Harry Styles
Դիտումներ 479հզր